Tisdag - 8:e dagen

I dag går Jag in på den 8:e dagen med renkur. Går JÄTTE bra!
Känns kanon, jag kommer att klara dett nu!
Men få se vad vågen vissar på Lördag. längtar nästan lite till dess.. Haha
Va sugen på chockladbollar i morse, så jag tog och gjorde en sats.
Men jag har inte smakt och kommer inte att smaka!
Men Mlin ska komma på en kopp sen så hon kan ta några till kaffe.

Ne nu ska jag ta och duscha och göra mig redo för dagen.
Vi ska ta och klä på oss och ra en liten promenad nu på morgon, ska se om lill tösen vill somna.

Ha en superduper bra dag!



Min Familj!


Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Novalee

Duktig du är som låter blir :) jag skulle ALDRIG kunna hålla mig! Hoppas de är bra med er, jag hittade in till don blogg igår :)

2011-01-18 @ 09:30:15
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej Malin!

Vad skoj att du kollade in bliggen :D

2011-01-18 @ 11:18:29
Postat av: Tess

Vilken fin bild på lilla familjen! =)

Du kämpar på bra, jätteroligt att läsa!



Sköt om dig!

2011-01-18 @ 16:04:40
URL: http://theresehjerpe.blogspot.com
Postat av: Malin

Vilken fin bild på lilla familjen! :)

2011-01-18 @ 22:08:57
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Hej! Det ligger i timrå. På inbetween håller dom till. Onsdagar kl 13. Säg till om du tänker åka dit nån gång så kan vi ju träffas :)

2011-01-20 @ 14:02:50
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0