hmmm

I morgon är det en vecka sedan jag började.
Har inte klarat en vecka sedan jag körde när ja gick ner 30kg.
I morse när jag vaknade så var jag sugen på lussebullar..
Men de blir till jul jag få äta dom, konstigt vad man kan bli sugen på.
Imorse så tog vi oss en bra promenad, träffade en av grannarna.
Dom har ett barn som är två månader äldre en Freja.
Så det var skoj att få surra lite. Var inte sista gången =)
Snart kommer syster hit, ska skjusa hem henne sedan.
Vart sugen på att fara och sola.. hmm.. ska höra med hon =)
Om en vecka nlir VÅRAN lilla prinsessa 1 år.
Vad tiden går..
På söndag ska vi ha kalas för henne.
Längtar även till nästa vecka.
Ska ev göra naglar och sen så ska Elina(rickards syster) ha fest.
20 års fest. SKOJ!! Hon och Freja fyller år samma.


Ne nu kom ELin!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0