Då försöker vi väll igen då..

Nytt år
Nya tag


Ska försöka se om de gå att skriva här nån gång i veckan. Lär väll gå till en början. Men vi ser väll.
Snart fyller Freja 1 år. Tänk vad tiden går fort. För ett år sedan gick jag runt med stor magen i vädret. Och väntade på att vi skulle få se våran bebis som vi har gått och väntat på i 9 månader. Och nu har de gått ett år.
Nu går hon själv. Kan pecka på de hon vill ha. Försäker säga pappa och mamma. Lill stumpan har blivit stor.

Och jag har gått ner ca 30 kg sedan 15 juni 2010. Men nu på slutet har ja FUSKAT mycket mycket.
Men nu jävlar ska de bli åka av. I dag börja jag med Cambrige/xtravaganza. Ska köra ren kur.
Vill gå ner till 75 kg, helt 70. Jag ska sätta upp små steg. Först ska ja gå ner till --kg.
Och jag ska ta vecka för vecka. Och nu jävlar ska ja klara det! Kan ev har nåt min mål vikt till April 2011. Och de är inte långt ditt. Så ja ska klar det!


                      -jag den 1 november 2010-


NU KÖR VI!

Kommentarer
Postat av: Erica ~Zackarias 090814~~Alexander 100725~

Lycka till, det kommer gå jättebra :) Själv kör jag GI :)

2011-01-11 @ 12:54:44
URL: http://blendshes.blogg.se/
Postat av: Malin!

Wiiiie vad glad jag är nu har jag nått att läsa igen! Puss du är duktigast i världen! :)

2011-01-11 @ 13:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0