6 Dagen

Redan Söndag. Och jag har kört renkur i 6 dagar. Ingen mat överhuvudtaget. Bara cambrige och xtravaganzas soppor. Känner inge hunger eller nåt sug, än.. Va och tränade en sväng i går. Stod på cross trainen i 40 min.
Ska väg nästa Lördags igen, fö se hur mycket jag har gått ner. Dagarna går så himla fort. Inte långt kvar nu till 11 Mars. Och då hoppas jag att jag har gått ner i allafall 8 kg, men helst 10 kg.
Nu ska JAG klara detta!
Satt och kollade på en hemsida med jätte fin klänningar. Jag bestämde mig att om ja klara av att gå ner 25 kg, ska jag beställa en eller två klänningar från den sidan. Dom var inte så himla dyr heller.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Malin

Wiiiie! =) Duktiga duktiga Du! Jag skulle kunna byta allt mot din självdiciplin, för det är nått jag saknar haha! =) 11 Mars hoppas ja att bebis kommit oxå! =) Puss

2011-01-17 @ 21:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0