3 dagen

I dag går vi in på den tredje dagen med renkur. Har gått jätte bra dom två första dagarna. Men det är på kvällarna jag känner mig lite sugen på nåt. Jag ska inte väga mig förns den 11 Feburari. Då har det gått en månad. OM jag har kommit till xx kg så ska jag unna mig en sallad och lite nötter. Jag tror att man måste sätta upp små mål, annars så kommer man nog inte klara det. Och så tror jag inte att de är bra att väga sig för ofta. Kan jue bara gå till mig själv, sist jag körde. Så stod jag på vågen stort sett varje dag.

Annars då? I dag kommer Agge m dotter på besök. En kopp kaffe och ev en promenad. Och i morgon kommer Malin och Fanny med bebis =) Ska bli riktigt roligt att ses.
Har inga planer för helgen, känns skönt. Vi ska bara vara.
Ikväll blir de familje mys! =)

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0