2 dagen

Första dagen gick överförväntan =) Känndes jätte bra hela dagen tyckte jag.
Så i dag är jag inna på dag två. Åt cambrige gröten i morse med lite kanel på. Tycker de är hur gott som helst, godast av dom alla. Till luch blir de kako mint. Och till middag blir det en varm soppa. Längtar :)
I dag har jag hunnit med att städa toaletten på nedrevåningen dasuga övrevåningen och bäddat rent. Ska hoppa in i duschen så fort Freja har somnat, hon sitter i foröljen och gnugga ögonen nu. Så hon lär somna snart.
Ikväll ska jag och syrran väg och träna, vet ej om de blir ett medel pass eller core pass :)
Men träningsvärk har jag sedan måndagens pass.

Ha en bra dag där ute! =)

Vår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0