tvättstuga

Söndagmorgon.
Rickard kom hem från krogen halv fem i morse. Så han ligger fortfarande och sover. Undra när han hade tänkte vaknat. Freja slog upp sina små ögon i morse halv sju, och hade bestämt sig att hon inte skulle somna om. Så de var bara att ta och kliva upp med lill tösen. Så jag matade henne och matade mig själv med två koppar kaffe och smörgås. Sen så gick ja ner till tvätt stugan. Hade tvätt stuga klockan tio till ett, men de var ledigt före och jag var vaken så jag slängde in tre maskiner på en gång. Så nu har ja tvättat 5 maskiner snart 6 maskiner.
Nu ligger freja och sover i hennes säng en stund, när hon vaknar ska hon och jag duscha. Göra oss klara för dagen. Det verkar inte bli lika bra väder i dag som i går, vilket är synd. Få fara och sola i solarium i stället förute i dag. Få se om man far en sväng efter man har varit ute och gått. Så får Freja vara hemma med Pappa ett tag. Hon brukar sova ett bra tag efter man har varit ute och gått med henne, så ja kan passa på då. Ska slänga i slingorna i dag med, få gå upp till Elin och göra de. Så får vi träffa Mamma/Mormor och Pappa/Morfar idag med.

Ne nu ska ja gå ner till tvättstugan och sedan ska jag leta reda på ett par skor som jag saknar. Om dom inte finns här hemma så är dom nog i Matfors.

Ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: gun

Hej Maria

vilken fin bloog du har.

2010-03-21 @ 11:08:13
URL: http://raggarmaira.blogg.se/
Postat av: Malin

Nu är det ju sol :D Lyllos dig som kan va ute, en annan är instängd på jobbet! Hoppas ni har haft en fin dag! Kram! :)

2010-03-21 @ 15:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0