Precing eller?

Freja slog upp ögoen 05,00 idag. Så de vara bara att ta och kliva upp och bytta blöja. Sen la jag henne i sin säng och slog på "mobilen" som sitter på hennes säng. Det är djur som snurra runt, ligger hon och små skrattar när hon ser dom. Så jag började göra i ordning frukost till mig och rickard. Vi ska börja och äta ägg och bacorn på morgon. Köra lite GI. Vi vill båda gå ner i vikt så vi ska hjälpas åt. Måste försöka gå ut varje dag. Om det är nån som vill följa med så är det bara att höra av sig. Roligare om man har nån med sig.
I går så var vi till Monica och Molly. Guva vad lite och söt hon var. Svårt att förstå att Freja var så där liten för ca 8 veckor sedan. Gud var tiden går fort. ojoj.. Hoppas att vi ska träffas igen. Var jätte trevligt tyckte jag. Roligt att få prata eller så med nån.
I dag ska jag och mamma gå på stan. Hon skulle leta efter någon tröja. Och jag vet inte vad ja ska titta efter. Inget spec vad jag vet. Men det lär sluta att man har med sig nåpt med sig hem i allfall.
I går förmidadg komm Jossan och hälsade på. Väldigt skoj! Vi har ju börja träffas lite nu och då. Man inser att man har saknat henne. Måste ta och träffa Evve med nåt. Men i allafall när Jossan var hos mig igår, så började vi prata om percingar. Hon var sugen att göra i näsan. Och jag vart tok sugen att göra en jag med. Fundera starkt på att göra en. ´Pratade lite med Rickard, och frågade vad han tyckte. Fick inget direkt svar men. Jag får se hur jag gör. Skulle vara bra snyggt. humm....
Kollar ut genom fönstret nu, se att de snöar lite.
Fan, när kommer VÅREN då???
Ne nu ska jag ta och hoppa in i duschen och göra mig klar för dagen!

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Självklart du ska göra det ;) Jag har också tänkt på det hela tiden! Synd en annan är så jävla feg. KramKram

2010-03-30 @ 09:18:54
URL: http://jossankrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0