När kommer våren.

Tänkte ta en promenad i dag efter jag hade städat garderoberna. Men då kräk snöade de, jävla piss väder. Vill att de ska vara vår. Att solen ska skina, att gräset ska bli gön. Gud vad ja längatar efter våren och sommaren nu. Jag ich Freja har barat varit inne i dag, men vi ska ta en promenad efter vi har ätit middag. Då ska ev moster Elin med. Skönt att komma ut lite, då ska ja hämta ut mina kläder från HM som har kommit. Ska se om jag kan ha dom. HOPPAS! Det är snart helg, gud var tiden går fort. Och nästa helg är de påsk, ojojoj..
Ne nu måste jag börja med middagen.
Detta är sommar de!

Kommentarer
Postat av: Erica ~Zackarias 090814~~Bf bebis 100718~

Ja verkligen :) Man är ju så van vid att inte ha överdrivet mycket över när man haft fp, men nu jäklar ska jag unna mig något! Behöver inte vara något dyrt, men något i alla fall :) Vi får gå en prommenad någon dag :)Ha det så bra.

2010-03-26 @ 08:48:24
URL: http://blendshes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0