Godmorgon

Sitter här med morgon kaffe, ska snart hoppa ner i sängen igen. Passa på att sova lite till innan Freja vaknar.
Klev upp med Rickard, de gjorde jag även i går. Vi har börjat med att äta stekt ähh och bacorn på morgon. Riktigt gott faktiskt. Vi ska försöka äta GI mat. Men jag måste tänka på att jag ammar med. Men ska försöka så gott de kan. Måste ta tag i gravid killorna. Har satt ett mål. Första målet är 7 kilo. Sen så har jag mätt mig. Runt överarmen,låren,bysten,magen och rumpan. Man kan ju stå still på vågen men gå ner i cm. Jag hoppas att ja kommer att klara de. Sen så ska jag ta en promenad varje dag. I dag blir de en rejäll promenad, hoppas vädret blir bra. Innan proemnaden ska jag få besök. Av jossan och evve. Evve har inte sett lilla Freja. Ska bli roligt att träffas alla tre. Vi var mycket med varandra förut. Men den tiden försvan.. vilket är synd. Alla har ju jobb på sina håll, och sånt. Och jag har ju ett litet barn nu, Som tar upp all min tid. Vilket är HELT underbart.
Jag förstår de inte änn, att jag har ett litet barn. Som är bara min och Ricakrds. Som vi har skapat. Är svårt att förstå. Är svårt att beskriva kärleken till ens barn.
Nu är det nån som hller på att vakna. Blir det att bytta blöja och amma.



Kramar!


Är det nån som läser min blogg? Så skriv gärna vem ni är!=)

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag läser =)

2010-03-31 @ 17:43:07
URL: http://theresehjerpe.blogspot.com
Postat av: Jossan

Ja läser ;)

2010-04-01 @ 11:50:46
URL: http://jossankrantz.blogg.se/
Postat av: Lena

Men oj vilken härligt underbart vackert barn ni har fått...sänder en famn fylld med bamse kramar till er!

Lycka lycka åter lycka på livets väg...önskar

Lena i Kaskö

2011-03-25 @ 20:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0