Fredags mys

Ha varit ute på Birsta med Mamma. Fick täcke och kudde till spällsängen av henne. De jag har där måste vara till att man ska ha i en vangn eller nåt. Jag vart lite brydd över de.. Men nu så fick Freja en större kudde och ett större täcke. Måste tvätta upp dom nya sängkläderna innan jag bädda i hennes säng. Får nog boka tvättstuga i morgon. Var en sväng på willys, köpte popcorn och salta pinnar tills i kväll till Lets dance. Och så hyrrde jag tre filmer med i dag.
Ikväll ska Elin komma förbi, då blir jag blond. Har laddat upp med två blonderings medel plus ett sling packet. Så få se hur de blir. Vet inte vad vi ska ta och hitta på i helgen när Pappa Rickard är hemma med oss. Ta en promenad om de blir bra väder. Frejas farmor skulle komma förbi nån kväll och hälsa på.
Nu ska jag lägga mig i soffan en sväng, inna jag ska ta och börja med middagen och leta fram lite påsk pynt.
Ha en bra Fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0