Ett helt ny liv

Det är snart ett helt år sedan jag skrev nått här på Bloggen. Men jag tänkte försöka att ta i tag med det nu. Skriva av sig lite. Som sagt ett helt år sedan sist, och det har hänt en hel del sedan sist kan man säga. Mitten på Maj förra året så fick vi reda på att vi skulle bli föräldrar. Vi hade väll prata lite om att skaffa barn och så. Men inte planera nåt. Men vi vart hur glad som helst över att vi skulle bli Mamma och Pappa! Den 20 januari skulle tiden gå ut. Men jag gick över fyra dagar. Så de 24 januari 2010 12,33 kom en lite tjej till världen, hon fick namnet Alva Freja Lensäter. Hon är vackrast på denna jord! Helt oberskrivlig känsla, när dom la henne på bröstet första gången. Har inte fattat de änn. Att Freja är bara Min och Rickards dotter. Att de VI som har skapat hon. Det går inte att förstå tro ja.. Man kan sitta och kolla på henne hur länge som helst, hon är hur underbar som helst.
Förlossningen gick jätte bra måste jag säga kom in 10,35 och 12,33 är Freja född. Tänkte väll försöka att skriva ner nåt om förlossningen så småningom. Men jag tyckte de inte gjorde så ont som ja trodde de skulle göra i allafall.

Nu vaknar Freja till, och vill ha mat!=)
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

ååh gud va mysigt det låter! :')

2010-03-18 @ 14:10:15
URL: http://smileforyourlife.blogg.se/
Postat av: Malin

Åååh, det låter så underbart Maria! =) Hörws nått imorrn! =) Kram

2010-03-21 @ 15:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0