Snart fredag..

Skönt att det är fredag i morgon. Är ledig hela helgen.
Ska mysa med min Älskling hela helgen.
I morgon är de jobb 7-14, sen bli de hem och duscha göra sig i ordning för 4 års kalas.
Sen så blir de middag med svärmor + några till. Men ja ska inte äta.
Ska dricka lite vatten eller Loka. (vilket kommer kännas dumt,men ja måste)
Det går inte att äta nu när man har ätit soppor i 4½ veckas tid,
även hur mycket jag skulle vilja så skulle ja få sååå himla ont i magen.
På lördag ska ja ev ut på birsta tro ja, få se hur de står till med pengar i morgon efter alla räkningar och allt.
Så kanske man köper ett par skor.. sugen..
På lördag kväll så ser det ut som att de kan bli saloonen, vilket kommer bli skoj.
Men ja kommer att vara nyckter och skötsam, emn de gör inget=)
Ska nog gå med madde å hennes pojk.
Ikväll sak vi i väg och tvätta min smutsiga bil på pappas jobb.
Sen så ska ja ut till Njurunda med älsklingen, han sak spela hockye (eller hur det stavas)
Och ja tänkte passa på att häsla på min Madde, som ja inte ha sett på år och dar, ne men i allfall
1 ½ månad..och de är inte lik oss..
Glömde att säga,ja ha gått ner 11,4 kg!




           Nya jag!



Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0