-17

Fyfan va kallt de är ute, har inte varit ut änn, men det står på ute tempen att de är -17. Fyfan va kallt. Ska väg och jobba kvällen ikväll. Börja ett gå till halv tio. Dom håller på att fundera på ev ett nytt schema på  jobbet. Jag hoppas att våran våning kan ev tänka sig köra de schema med. Men som dagt min våning är lite spec.. ojoj.. Jag hoppas att jag får byta jobb snart. Orka inte vara kvar på det där ställe längre. jag vill ut och träffa folk, köra bil. Jag skulle vilja jobba inom hemntjänsten. Men det verka inte finnas nå jobb att söka. Man måste ha foten inne överallt. Man skulle ha sparat i hopp pengar och ta tjänstledigt ett tag, och bara söka jobba inom alla yrken som man kan tänka sig. Få se vad som händer i framtiden.
Bröjade skriva om hur kalt de är och sedan så kom man in på att jag vill jobba inom något annat. Ja du..
I dag är ja på rätt bra hurmör, men vaknade av huvudvärk, men de börja ge med sig. På lördag är de alla hjärtansdag. Vad händer då. Jag och älsklingen ska mysa ha jag sagt till han. sdan få vi se vad som händer. Synd att man inte kan gå ut och äta eller nåt sånt.. när man bara drickaer nu för tiden. Men som sagt jag ska klara detta denna gång. Fatta vad sugen jag vart i går närja jag gjorde pizza till älsklingen.. Men jag smakade inte, inte änns en lite bitt. Jag är rätt stolt över mig själv om jag få säga de=) Denna månad, så få älsklingen reda på om han ska fara eller inte. Jag hoppas att ahn får fara och att ahn inte få fara. Hans dröm är ju att få fara ditt ner. Jag kan inte hindra han, han få göra det han vill och känner för. Men jag vill inte att han ska fara medans.. Jag vill att han ska vara hemma med mig, jag älskar ju han så himla mcyket. Komemr göra ont när han far iväg. Bli nästan tårögd när aj tänker på det... huvva. Ja vill inte!!!
Ne nu ska ja inte prata mer om de.,,
Ska gå över till grannen och dricka lite kaffe och gosas lite med Elias om han vaknar:)
Ha en trevlig dag!
Kram
Älsklingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0