Vilken helg

Vilken underbar helg det har varit. I fredags så for vi upp till min familj och kolla på min kära passat som jag har fått tillbaka. Byte till sommar däck. Vart dock besviken för att dom har lämnat en ganska så "fin" fläck efter sig på passagera sifan. Sen så prov körde ja den hem, tycket att den gick tungt. alldeles som att handbromsen va i. Men då var de nåt med turbon. Så jag och mamma sak åka in i morgon och säga till. Få se hu de går.. Sen i Fredags kväll när vi kom hem från Matfors, så satt vi oss fram för tv:en och myste. I går så var de premiär för frukost på balkongen. Va hur skönt som heslt att sitta där och må gott. Sen så bestämde vi oss att åka mot Matfors igen. Denna gång så bestämde vi oss att städa Chryslen. Sen så vart de premiär åkning för i år i den. Längtar nu verkligen till sommaren, sitta i bilen åka runt och leva fan.. hehe närå, men att bara ta bilen och åka en sväng och lyssna på finn musik=) sn så vart vi bjuden på middag i Matfors, tacos.(jag käkadeäven de, fuskis). Var hur gott som heslt, har verkligen längtat efter de. Sen så satt vi oss ute i solen och bara va. Var så skönt i solen. Sen så åkte vi hem. Rickard gick ner till en polare till han och dom festade loss. Och lilla ja gick och la mig framför tv. Var skönt de. De var inte ja som vaknade bakis i morse och hade ont i huvudet=) I dag åt vi frukost på balkongen oxå, eller ja äter inte utan ja dricker min frukost. Sen så tog vi de bara lungt. Tog en promenad till affären. Och nu sitter jag här, ute på balkongen, där ja ha suttit större delen av dagen. Har tvättsuga nu på eftermiddagen så ja springer ner till den lite nu och då nu. Sen vid sju så åker ja mot stan. Ska köpa blite mat åt mig för två veckor, sedan på hem vägen skall ja in å köpa mat åt Älsklingen. Men ja måste berätta en ska, vart rätt stolt nu här i veckan. Städa garderoben, hittade ett par jeans som ja inte ha kunnat haft sedan trean i gymnasiumet. Och ni alla som vet och känner mig. Så är ja ju inte så förtjust i jenas. Men ja hittade dom där jeansen, dom har gått upp till låren när ja ha testat dom förut. Men inte denna gång. Gick hur bra som helst att få på sig dom och att knäppa knappen. Tilloch med lite för stor i magen. Var rätt skönt!

Nu ska ja ner till tvättsugan!
Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så vacker Maria!!

2009-04-20 @ 23:00:35
URL: http://annamarie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0