Tisdag 7/4-09

I går började en ny vecka igen, och de är redan Tisdag. Vart tar dagarna vägen. Ska väg och jobba kvällen nu vid tolv till halv nio. Pappa kommer förbi och hämtar mig och skjusa mig till jobbet. Eftersom inte jag har fått tillbaka min bil. Lär ju inte få den på ett tag heller. Är ju sex veckor nu på fredag ja krockade, och inte förns nu är den inne på lackning. Seg dom är. Va fan ska man ha försäkring för då. Ja i helgen va man ut somdagt i Lördags. Var väldigt trevligt. Men de vart en tidig hem gång för mig. Va så trött. Så ja for hem vid tolv halv ett, och la mig brevid min Älskling. Till helgen är de påsk. Jobbar hela påskhelgen, med de gör inget eftersom ja inte äter, så slipper man bli bjuden på middagar. Men på fredag blir de så att vi far upp till Liden över dagen, och få se hur de blir på tosdag efter jobbet om vi far upp till mamma och pappa i Matfors en sväng. Ja vill att de ska vara vår och sommar nu, sitta ute och grill, sola, dricka å må gott.!

Ne ska ta och sätta på lite kaffe för nu kommer pappa!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0