Ha inte orkat..

Har inte orkat att skriva nu på ett par dar. Men nu skriver ja. Va på stan i maåndag eller birsta först. Med mamma och syrran. Köpten lite kläder och skor. Köpte bara kläder på rean, nice. Sen så for ja på sko punkten och skulle hitta ett par textilskor. Men måste lämna igen ett par, tänkte göra de i dag före jobbet. Sen så for ja in till stan skulle klippa mig, vart inte så där näjd, men men de är ju bara hår så. Sen så åkte ja hem gjorde mat. Sen kom Älsklingen min hem. På eftermiddagen/kvällen så åkte vi ut på birsta (igen) köpte ett par jeans till Rickard. Fyller år på Måndag, så han fick dom i födelsedagspresent. Dom var skit fin, tyckte ja i allfall. Sen i går så for ja ner på stan med johanna, när vi skulle fika så kom camilla oxå. Var trevligt. Men ja åt inget. Är ner på mer en 25 kg nu. Och det känns helt underbar.
 Jag bli irreterad på folk som säger, "De svåraste är att hålla de sen å. Men Maria du kan ju inte gå ner nå mycke till för då finns inte du". Ni ska bara veta hur mycket ja väger.. Och huurr mycket jag vägde innan ja börja med de här.. Och ja är inte klar än, de är nå kilon kvar.

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Malin

Babe, lyssna inte på sånt där snack! Du är så oerhört duktig & du kämpar på så hilma bra! Huvudsaken att du själv mår bra sedan får andra tycka & säga vad dom vill, de är av ren avundsjuka! Stå på dig :) Nu ska jag åka till tandläkaren snart, jag har ONT :( Hörs i helgen! Kramar

2009-04-30 @ 08:55:09
Postat av: Malin

Asså Maria du skriver ju inte ofta haha :)

2009-05-15 @ 21:42:18
Postat av: Anonym

hej :) tänkte bara höra om du ska till hon med cambridge på onsdag? isf kanske vi kan samåka? :)

2009-05-25 @ 21:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0