Fyfan...

Jag har sutit och kollat runt på bilder som min älskling har knäppt under några år.. Fyfan hur man har sett ut och kanske ser ut. Men ja hoppas att man ser bättre ut nu i allfall när man har gått ner 20 kg, och ja måste gå ner mer. För ja kan inte gå tillbaka till mitt gammla ja. Så får man inte se ut. Men min älskling älskar mig ju lika mycket nu som då. Hoppas ja. Men de gör han. När man gå ner lite och bli en ny person, till utseende så kanske han bli lite ny kär i gen. Hehe..
Tänkte vissa er några bilder.. (man skäms nästan)
                                         
................Ja så här har man sett ut..........
      





 Och så här ser man ut nu, ja du.
Man ser ju skillnad.
Ska gå ner mer oxå...
Ne ha en bra dag!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0