Ledig i dag.

I dag är ja ledig, gud vad skönt..
Men som vanligt har man saker planerat.
Har tvättstuga nu, sen så ska ja snart hoppa in i duschen.
Ska ut på birsta med mamma och syrran.
Ska köpa mat, och kolla på dop present.
Ska ju på dop på Lördag. Få se om de kommer nån tår.
Är känslig för kyrkor ja. Huva..
På minner mej bara om Morfars begravning.
Det är ju så fint i kyrkan oxå, musik och allt.
I går tog syrran körkortet! Grattis!=)
Fan va skoj.
Jag vill köpa ny bil, ingen som vill köpa min opel?
En combi bil. Passat tro ja att de blir.
Om de inte bli nåt köp i år så blir de till våren.


Jag vill bara säga, att jag har en underbar pojkvänn/sambo/älskling.
Finns ingen som är så underbar som han.


ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0