Höst..

Hösten är här. Bladen är inte längre gröna. Dom är i alla möjliga färger.
Hösten är så himla härlig tycker jag.
Det var ett tag sedan jag skrev här. men jag har inte ork att skriva, ska försöka bättra mej på de.
Det är faktiskt skönt att skriva av sej. och så är de väll roligt för dom som följer min blogg få nåt att läsa.
Men ja kan ju tala om att det inte har hänt något spec i mitt liv sedan förra inlägget tro ja.
Kan ju ändå berätta lite om vad som händer och sker, och det som har hänt.
Jag har sökt lite jobb runt om kring här i Sundsvall, vill tyvärr inte vara kvar där jag är. Jag kan ju inte säga att jag INTE trivs och jag kan ju inte heller säga ATT jag trivs. Tur att man har vissa underbara arbetskamrater som man an prata och skratta med. Men vi få se om ja har tur att få bytta jobb. Jag hoppas verkligen på de. Sedan så ska vi på jobbet med båten Medvind den 5 dec, de är inte långt ditt. Vi ska äta julbord. Ska bli trevligt. Bli ev fortsättning på staden sen.
Förra veckan så va vi på Rickards farmors 70 års firande. Vi var och åt på Viktorias, väldigt gott. Tycker om den resturangen ja. I fredags så var jag och Rickard och hälsa på hans mormor. Vi var ute och åkte bil stort sett hela dagen.
Men jag är inte en sån person som vill sitta inne hela dagarna, jag vill ha något att göra.
Om en vecka firar jag och min älskling 3 år tillsammans. Så ja ska ev fara och kika på en grej till han i dag.
Vi har haft 3 underbara år tillsammans. Vi har väll inte riktigt stor bråkat någon gång under dessa 3 år, visst kan det har varit lite små gnat men de får man ta och de är bra. Jag hoppas att vi få vara ett par flera år fram över, helst hela livet.

I dag ska jag väg och jobba kvällen. Har jobbat i helgen oxå. Men i morgon är jag ledig. Men då blir det städning, tvättning och handling. Ska hör med min mor om hon kanske vill följa med.
Ne nu ska ja snart ta och fara, ska gå runt sidsjön en sväng först. Men jag hoppas på att översvämningarna har torkat upp, men de ser ja när ja kommer ditt.

Ha en underbar dag!
I detta fina höst väder!
Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0