Tvättstuga..

I dag börja inte förns tolv, skönt...
Finns ju orginal till allt..
Jag säger då dä.. Fatta inte att man kan vara såå himmla lat¨å inte göra nåt..
syftar på mitt jobb..
Skönt att man gå på Semester snart!!!!!!!
Andra dagen på dieten då, hitills går de bra..
Vill inte vara Fet Ful och Äklig längre...
Vill vara smal......

Har tvättstuga nu, ha kört i gång tre maskiner, ska ner om 30 min och hänga upp kläderna,
om man inte ska tvätta när man är ledig så ska man städa, man kan aldrig bara få vara..
På fredag är de löning oxå.. Längtar..
Men ska försöka spar så mycke som de bara går, ska ju ner till stockhom!Längtar..
Sen så blir de ev en thilandsresa! Bara jag och Rickard! Skönt..
Bli ev borta i två veckor, men de blir inte förns till våren nästa år..
Kan hända mycke tills dess......

Ne nu måste ja kolla på Tradera en sväng, och se hur de går med min bud!
Här kommer lite bilder sedan midsommar!



Inte såå fin bild på mej...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0