Försöker väll en gång till..

Tänkte nu ska ja försöka hålla mej till denna blogg, komma i håg lösenordet och andvändarnamnet..
Bruka kunna glömma dom ja, man har så mång olika, en här en där osv
.
Sen sist ja skrev på min "förra blogg" så har jag gått och förlovat mej, precis för en vecka sedan faktiskt.
På sveriges nationaldag, man är väll svensk..hehe
Men det känns helt underbart, ja tror och hoppas att jag och Rickard kommer vara ett par lääänge..
Älskar han såå himmla mycket!





I går tog syster min studenten, nu är hon i "vuxenvärlden" oxå.
Tänk hela två år sedan man tog studenten själv, va tiden går..
Syster va iallfall fin på studenten och studentbalen.
Grattis igen syrran!
I förrgår va vi oxå på student, Rickards kusin tog studeten då.
Men då hade dom lite otur med väderet, rengnade en hel del...
Men lika glada va dom!HiHi



Jaja, ska väg och jobba, min tur denna helg. Ledig midsommar helgen i allafall.
Få se vad man hittar på då.. vet inte just nu, men de bruka lösa sej.
Har även börja med min diet igen, nu ska ja vara Sten hård!
Tre sopper om dagen, minst tre liter vatten om dagen, och så ska ja dricka kaffe..
Utan de klara ja mej inte.. men nån dag ska ja ta en fuskar dag, som tex midsommar afton,
få se om jag kör hela fyra veckor eller femveckor.. få se..
Har semester om fem veckor, kankse ska trappa ner då, eller ja vet inte de vissar sej..
Ska ta en dag i sänder.
Hoppas att ja håller mej i dag! Jag måste!!
Ja vill bli smal!!!!!

Ne nu kan ja inte sitta å skriva nå mer,
ska ta och hoppa in i bilen och fara till sidsjön gå ett varv innan jobbet!
Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: kim

hej hej! tack så jätte mycket! och självklart kan jag hjälpa dig :) Du kan skriva ett mail till mig på [email protected] där du skriver lite grann hur du vill ha det, färger och sånt, och bifogar någon bild om du vill ha den med :)

2008-06-13 @ 10:37:53
URL: http://letsrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0