Trött Trött & Trött...

Kan man säga att jag är, ska igentligen inte kliva upp förns 05,45..
Men jag har en katt som ja skulle kunna sälja.
Hon har nästan hålt på heeeeeela natten.. som vanligt..
Och han ja bo i hop med bara sover han, hör ingen..
Ja snart vakanar han med.. När väckarklockan ringer..

I går då..
Ja då va ja på stan klippte mig..
Vart nöjd, denna gång vart de rak lug, och kort i nacken, lite längre fram..
Vart hyfsat bra..
Ja så gick man en sväng på gatufesten å går oxå, inte va de nå spec..
Kanske för att dom inte ha satt upp alla tält osv..
I morgon kväll ska vi gå ner, i morgon är väll riktiga första dagen oxå..
Då blir de sven-ingvars..å black jack..
Dansband för fulla muggar..
Köopte en jätte fin klänning/tunika i går, en rosa..
Få se om man kanske ha dne  morgon då..
Ja som skulle spara till Stockholms resan..
Men de lä finnas lite pengar till den med..
Längtar så efter att få fara bort..

Jaja, ne ska ta å dricka upp kaffe, och göra en soppa!
Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: kim

Hej, du jag måste bara fråga. Visst äter du cambridge? har för mig att jag läst det någonstans. hur går det? och vart köper du dem? jag vill verkligen ocksåbörja :)

2008-07-01 @ 07:29:25
URL: http://letsrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0