torsdag igen..

En vecka sedan nu man for ner till stockholm, vad tiden går fort.
Snart är denna semester vecka över oxå.. hmmm..
Vad jag ha gjort denna vecka?
Jo i Måndags va ja på birsta en sväng med madde å monika.
Köpte en jätte fin skjort/klänning.(ska med till rättvik)
Sen i tisdag va ja ut på icamaxi, kände att jag skulle svänga in på skokanonen.
Kom ut med två par skor, billiga var dom å,210 kr för två.
Nu har ja mina röda lacks skor! heheh
Ska in vga dom på lördag hade ja tänkte när de är crousing.
I går så städade ja på förmidagen, sen så for ja ut till madde, invigde hennes pool
Kalt var de i allfall=) sen så for vi och sola.
På kvälsen så for vi ut till stugan, är rätt skönt att vara där ute..
Men inte att sova i den säng vi sov i natt, man fick knappt andas, den va nära att bra i hop.
Hoppas att vi slipper sova där i natt i den sängen igen..
Ska vara där ute tills på lördag.
Men ja ville inte vara där själv med rickards släkt menans han for och jobba
så jag for hem hitt i morse klockan sex..
Få se om man gör samma sak i morgon..
Ska på birsta i morgon med malin
Var ett tag sedan man träffade henne..Så i morgon är de löning.
Och på Lördag ärde crousing!!
Längtar...........
Denna dag då?
I dag så ha jag damsuget, ska packa lite till rärttvik, de som går att packa.
Sen så kommer moster på besök, sen så hade ja tänkte sola.
Sen blir de stugan igen...

Grattis till mej själv och alla andra som heter Kristina i dag!

Ha en bra dag och helg om vi inte hörs innan dess!


Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis ;)

2008-07-24 @ 21:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0