Var ett tag sedan igen.

Orka inte skriva ofta här nu, men ska försöka skärpa mej.
Denna vecka börja jag att jobba, men bara tre dagar denna vecka.
Imorgon 12-20,30,onsdag dagen, och kvällen på torsdag.
Känns både tråkigt och roligt att börja arbeta igen.
Men ja vill bytta ställe, vill inte jobba på älderboende längre,
vill heldre jobba inom hmtjänsten. Ska ta å prata med chefen och se vad man kan göra.
I morgon så börja igen, men denna gång ska ja verkligen kämpa för de.
Vill gå ner i vikt. Nu ha ja mätt mig, ska bara väga mej nu..
Har skrivit ner allt och mina mål på papper. Ska verkligen käpa för de nu.
Min underbara pojkvänn ska peppa mej och stötta mej nu verkligen!!
Känner att ja måste och kan klara detta!

I dag har ja inte gjort nå spec, känner mej lat, och trött.. sover för mycket.
Har städat och plockat lite. duschat å så.
Fundera på att fara ner och sola sedan, på kvällskvisten.
Måste komma igång med solningen, bli brun som förr.
I morgon ska ja ta å fixa tränningskort.
Tränna ju gratis på Gammla step in.
Ska kolla och se om ja kan fixa de i morgon.
Sen har ja funderingar på en annan sak..
Men ja vet att kanske, kanske ja kommer att ångra mej.
Ja vill bli mörkhårig, nästan svart, men några ljusa slinger i.
Få se, ska prata med min frisör och se vad hon säger.
Alla runt omkring tycker att ja passar i den/dom färgerna ja ha i håret nu.
Men ja vet inte, inte för att ja tycker att de är fult, men ändå.
Jag är en sån person som vll ha försändring i bland.
Som nu..

Helgen som har varit kanske ja ska berätta om, vad som har hänt och så.
I fredags skulle de bli utgång, eller de var de i ca 30 min.
Hade väldigt trevligt här hemma med allt folk och så.
Sen så skulle vi på krogen, grabbarna hade åkt först sen så skulle vi ner.
Men de vart bara ja som åkte ner, vilket var väldigt synd.
Hade verkligen hoppas på att få ner madde i allfall.
Men hon är ju Kär och Galen så, de måste man ju förstå! hehe
Väll ner på krogen, så råka Rickard spilla ut en öl över sej själv.
Så då åkte vi hem, han ville inte stanna kvar.
PÅ lördag var de kräft fest, trevligt.Kände inte för att dricka.
Så ja höll mej nyckter. mådde dåligt på kräftorna.
Så ja åkte hem, rickard på krogen med kusin hans.
I går tog vi de mest bara lungt. Var och handlade och så.
Och ja hade tvättstuga. tycker ja inte gör något annat änn att tvätta och städa.
Rickad är duktig och hjälpa till oxå.

Ne nu måste ja hitta på nåt, annars så få jag nå fel!
Men vad ska ja hitta på...


Ha en bra dag!
PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0