Bakar

Det går jätte bra med renkuren. Är inne på dag 10. Vägning på Lördag och se hur mycket det har hänt på 1 vecka. Men samtidigt så skulle jag vilja dra ut på de. Och väga mig nästa Lördag.. Får ser hur jag gör.
På Söndag har vi ett års kalas här hemma. Och vi ska bjuda på tårta och kakor.
Har nyss stängt av ungenen, har haft muffins där inne. Och Förut gjorde jag syltgrottor. Häromdagen gjorde jag chockladbollar. Och så förut gjorde jag även nån salks kladdkaka med kokos på. Som är jätte god!
Ska baka en sorts kaka till. Har snart slut på bakpulver, men jag tror man inte behövde de till den kakan..
Men JAG HAR INTE smakat nåt!
Ganska bra jobbat, om jag får säga det själv!

Ne nu ska jag börja med middagen till Rickard och Freja. Det blir blodpudding och bacon! Mums =)
Själv kör jag en gröt med kanel på och en halv liter vatten till :D Lika gott de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0