enda lediga dagen denna vecka..

I dag så är man ledig, skönt!
Vill ha pengar nu, men i morgon är de lön..
Ska ut med mamma å syrran på birsta i dag..
Kommer väll och hämta upp mej om en timme eller nåt..
Åker med dom till matfors, där ja ska vänta på pappa..
För jag får tillbaka min bil!!!


känns som man inte ha haft den på evigheter,
men de är ju bara sedan sundsvalls crousingen....
memne, få se om de vart bättre nu, när man bytte växellåda..

när man kommer hem sedan på eftermiddagen så bär de ut mot Stugan..
Rickards farfar fyller år.
Så de bli väll kaffe och tårta där..
Men ingen tårta för min del, de bli bara kaffe..
eftersom jag är innne på min fjärde dag utan att ha fuska..
Hoppas at de händer något på vågen oxå..
få väga mej när ja kommer till matfors..
man bli som peppad när man ser att man ha gått ner på vågen..
Spec om folk säger de"Men gud va saml du a bilivit,va du ha gått ner i vikt Maria"
Då bli man genast 10 cm längre.. hehe

Ne ha de bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0